Back-officer Italia
SC Aplast Wood Industry SRL
Bucuresti
Posted 2 ani ago
Cerinte post:
- Cunoastere limba italiana scris si vorbit – nivel mediu spre avansat (avantaj cunoastere si engleza sau alta limba straina: franceza, germana, greaca);
- Experienta 2 – 3 ani in oferire activitate suport clientilor ( constitue avantaj experienta tehnica/ constructii);
- Abilitati bune de relationare /comunicare scrisa si verbala cu clienti;
- Atentie la detalii si abilitatea de a gestiona informatii pe mai multe canale;
- Experienta in utilizare softuri ERP- considera avantaj;
- Disponibilitate de a acumula date tehnice.
- Abilitate de a gestiona intr-un timp eficient si organizat atributiile date;
- Excel – nivel mediu ( foi de calcul material+ manopera, formule – adunari, inmultiri, scaderi, %).
Atributii:
- Administrarea clientilor arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea,întreținerea și administrarea corespondenței oficiale cu clienții in stransa legatura cu Directorul de vanzari de tara;
- Cunoașterea operativa a condițiilor comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare ;
- Elaborare oferta in conformitate cu informatiile primite de la Directorul de vanzari;
- Evidenta contractelor de vanzare-cumparare aferente clienților din portofoliu ( inregistrare in ERP pt firme mari, nu reseller, dealer), urmarire plati ;
- Intocmirea documentației specifice activității în ERP inclusiv a eventualelor reclamatii aparute ;
- Asigurarea serviciilor de consiliere și suport tehnic de specialitate clienților;
- Asigurarea de servicii post-vanzare la un nivel profesional ridicat.