Bucuresti
Posted 2 ani ago

Cerinte post:

  • Cunoastere limba italiana scris si vorbit – nivel mediu spre avansat (avantaj cunoastere si engleza sau alta limba straina: franceza, germana, greaca);
  • Experienta 2 – 3 ani in oferire activitate suport clientilor ( constitue avantaj experienta tehnica/ constructii);
  • Abilitati bune de relationare /comunicare scrisa si verbala cu clienti;
  • Atentie la detalii si abilitatea de a gestiona informatii pe mai multe canale;
  • Experienta in utilizare softuri ERP- considera avantaj;
  • Disponibilitate de a acumula date tehnice.
  • Abilitate de a gestiona intr-un timp eficient si organizat atributiile date;
  • Excel – nivel mediu ( foi de calcul material+ manopera, formule – adunari, inmultiri, scaderi, %).

Atributii:

  • Administrarea clientilor arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea,întreținerea și administrarea corespondenței oficiale cu clienții in stransa legatura cu Directorul de vanzari de tara;
  • Cunoașterea operativa a condițiilor comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare ;
  • Elaborare oferta in conformitate cu informatiile primite de la Directorul de vanzari;
  • Evidenta contractelor de vanzare-cumparare aferente clienților din portofoliu ( inregistrare in ERP pt firme mari, nu reseller, dealer), urmarire plati ;
  • Intocmirea documentației specifice activității în ERP inclusiv a eventualelor reclamatii aparute ;
  • Asigurarea serviciilor de consiliere și suport tehnic de specialitate clienților;
  • Asigurarea de servicii post-vanzare la un nivel profesional ridicat.

Apply Online