Buzau, Mizil, Ploiesti, Urlati
Posted 4 weeks ago

Candidatul Ideal

  • Experienta 2 – 3 ani in oferire activitate suport clientilor ( constitue avantaj experienta tehnica/ constructii)
  • Abilitati bune de relationare /comunicare scrisa si verbala cu clienti;
  • Atentie la detalii si abilitatea de a gestiona informatii pe mai multe canale;
  • Experienta in utilizare softuri ERP, reprezinta avantaj cunoastere soft Winarhi sau alte softuri din industria PVC sau aluminiu;
  • Disponibilitate de a acumula date tehnice;
  • Abilitate de a gestiona intr-un timp efficient si organizat atributiile date;
  • Excel – nivel mediu ( foi de calcul material+ manopera, formule – adunari, inmultiri, scaderi, %);
  • Cunoastere limba engleza scris si vorbit – nivel mediu ( avantaj cunoastere alta limba straina: franceza, germana, greaca);

 

Descrierea jobului

  • administrarea clientilor arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea, initiere și administrarea corespondenței oficiale cu clientii in stransa legatura cu echipa de vanzari si/sau Directorul de vanzari de tara;
  • cunoașterea operativa a condițiilor comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare ;
  • elaborare oferta in conformitate cu informatiile primite de la echipa de vanzari;
  • evidenta contractelor de vanzare-cumparare aferente clientilor din portofoliu ( inregistrare in ERP ), urmarire plati ;
  • intocmirea documentației specifice activitatii in ERP inclusiv a eventualelor reclamatii aparute ;
  • asigurarea serviciilor de consiliere și suport tehnic de specialitate clientilor;
  • asigurarea de servicii post-vanzare la un nivel profesional ridicat.

Apply Online